• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mål 2019

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Är det helt självklart för er att du kan ta din sambos pengar för att betala på dina skulder? Du skriver i många trådar att du har din sambos pengar. Jag frågar av nyfikenhet för en del håller stenhårt på mina och dina pengar och en del ser alla pengar (och utgifter) som gemensamma och så finns ju alla varianter däremellan.
Ja vi har gemensam ekonomi och hon väljer att hjälpa mig redan nu med ca 10k att betala av skulderna , då skulderna stå i mitt namn men vi tog dom tillsammans :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Jag hade självklart gjort samma om det var tvärtom att skulderna stod i hennes namn :)
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 784
Mottagna reaktioner
2 637
Poäng
1 857
Är det helt självklart för er att du kan ta din sambos pengar för att betala på dina skulder? Du skriver i många trådar att du har din sambos pengar. Jag frågar av nyfikenhet för en del håller stenhårt på mina och dina pengar och en del ser alla pengar (och utgifter) som gemensamma och så finns ju alla varianter däremellan.
Hur är det hos dig ? Bor du själv ? Sambo ? :) hjälps ni åt ? :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp